مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 06:452019-04-23دانش

قرار نیست دانشگاه پیام نور تعطیل شود/اساتید از قالب تدریس سنتی خارج شوند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: قرار نیست دانشگاه پیام نور تعطیل شود بلکه یک تکلیف جدی برای آن تعریف شده است و این دانشگاه باید کل فضای آموزش مجازی را به عهده بگیرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی بعدازظهر دوشنبه 2 اردیبهشت در نشست با رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان تاکید کرد که مرکز رشد دانشگاه پیام نور برای مداخله در خدمات رسانی فناوری و اشتغال ایجاد شود.

وی همچنین به ساماندهی طرح آمایش هم اشاره و با بیان اینکه این موضوع به خوبی اطلاع رسانی نشده است، در توجیه چرایی این گفته خاطرنشان کرد: طرح نهایی آمایش جهت اجرا مشخص نشده و تنها پیش نویس آن آماده شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه نشستی برای توجیه این طرح برگزار خواهد شد چرا که نیاز به بررسی بیشتری در طرح آمایش داریم، گفت: تلاش می کنیم افکار عمومی را تا نهایی شدن این موضوع حساس نکنیم.

غلامی با تصریح بر اینکه موظف به ساماندهی آموزش عالی کشور، جلوگیری از موازی کاری و هم افزایی در ارائه خدمات هستیم، گفت: طرح آمایش در شوراهای ستادی ذیل شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز مطرح شده است.

وی با تاکید بر اینکه طرح آمایش نهایی به ضرر هیچیک از ارکان دانشگاه نخواهد بود، افزود: تلاش خواهیم کرد تا منافع مراکز آموزش عالی هم دیده شود و هم افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار نیست دانشگاه پیام نور تعطیل شود/اساتید از قالب تدریس سنتی خارج شوند

قرار نیست دانشگاه پیام نور تعطیل شود/اساتید از قالب تدریس سنتی خارج شوند