مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 02:462019-04-22فرهنگي

جشنواره سیاسی کن هم هیچ فیلم ایرانی را نپذیرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در حالی که اسامی فیلم های بخش های مختلف هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن از جمله بخش مسابقه اصلی آن اعلام شده، - پس از جشنواره فیلم برلین که در دوره اخیر خود، هیچ فیلم ایرانی را نپذیرفت، جشنواره سیاسی فیلم کن نیز همه 50 فیلم ایرانی متقاضی حضور در این جشنواره را رد کرد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، در حالی که اسامی فیلم های بخش های مختلف هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن از جمله بخش مسابقه اصلی آن اعلام شده، اما نام هیچ فیلم ایرانی در این میان دیده نمی شود.

این درحالی است که براساس گزارش های واصله، تولیدکنندگان بیش از 50 فیلم ایرانی برای شرکت در جشنواره کن، نمونه آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال داشته بودند، اما هیچیک از آنها برای هیچکدام از 11 بخش این جشنواره پذیرفته نشدند.

پیش از این در شصت ونهمین جشنواره فیلم برلین که در ماه فوریه (بهمن سال گذشته) برگزار گردید نیز تمامی حدود 40 فیلم ایرانی ارسال شده برای حضور در این جشنواره مردود اعلام شدند! چنین دوران فترتی در طول 30 سال گذشته که سینمای ایران محبوب جشنواره ها شده بود، سابقه نداشته و از نظر کارشناسان غیرقابل توجیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سیاسی کن هم هیچ فیلم ایرانی را نپذیرفت

جشنواره سیاسی کن هم هیچ فیلم ایرانی را نپذیرفت