مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 00:002019-04-22اقتصادي

نوشهر 7 ماه پس از سیل...


بیش از 7 ماه از سیل مهرماه سال گذشته در نوشهر می گذرد، شهرستانی که دو سیلاب را تجربه کرد و حدود 60 میلیارد تومان نیز خسارت دید، هر چند تخصیص 5 میلیارد تومانی بودجه برای خسارت 60 میلیارد تومانی در نوشهر جای تأمل دارد اما بیش از آن، - تخصیص 5 میلیارد تومانی برای خسارت 60 میلیارد تومانی در نوشهر! نوشهر 7 ماه پس از سیل.

بیش از 7 ماه از سیل مهرماه سال گذشته در نوشهر می گذرد، شهرستانی که دو سیلاب را تجربه کرد و حدود 60 میلیارد تومان نیز خسارت دید، هر چند تخصیص 5 میلیارد تومانی بودجه برای خسارت 60 میلیارد تومانی در نوشهر جای تأمل دارد اما بیش از آن، تخریب پل ملکار این شهرستان نگرانی های زیادی را برای مردم و مسئولان فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مهرماه سال گذشته، بارش 250 میلیمتری باران در شهرهای رامسر، نوشهر و چالوس در مدت کوتاهی به سیلاب تبدیل شد و خسارت های فراوانی به بار آورد.

در شهرستان نوشهر علاوه بر خسارات در دو روستای بخش کجور و 22 روستای بخش مرکزی، موجب تخریب پل کمربندی بر روی رودخانه ماشلک و در نتیجه فوت راننده کامیون شد.

از زمان سیل مهرماه تاکنون چند ماه می گذرد اما هنوز در بسیاری از مناطق سیل زده غرب مازندران خسارات سیل جبران نشده و پیامدهای آن پابرجاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشهر 7 ماه پس از سیل...

نوشهر 7 ماه پس از سیل...