مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 23:162019-04-22اقتصادي

افتتاح 7 پروژه ورزشی کردستان با حضور وزیر ورزش و جوانان


مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از افتتاح هفت پروژه ورزشی در سفر رییس جمهوری به استان و با حصور وزیر ورزش و جوانان خبر داد.

- حامد جولایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: هفت پروژه عمرانی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان در سفر رییس جمهور به کردستان افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ارزش ریالی این پروژه ها را بیش از 140 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این پروژه ها به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان قروه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: سالن 1200 نفره شهرستان قروه، استخر سرپوشیده شهرستان دیواندره، سالن پهلوانی و زورخانه ای سریش آباد، سروآباد و یاسوکند، زمین چمن مصنوعی روباز روستای سراب قامیش و سالن همایش های اداره کل ورزش و جوانان از پروژه های قابل افتتاح در سفر رییس جمهور به کردستان است.

جولایی خاطرنشان کرد: همچنین در سفر رییس جمهور به کردستان عملیات اجرایی احداث خانه بوکس سنندج، جاده تندرستی و خانه جوان شهرستان های سنندج، بانه و سقز به ارزش ریالی 19 میلیارد تومان در این سفر آغاز خواهد شد.

وی گفت: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به احتمال زیاد در این سفر جلسه ای را با جوانان استان برگزار خواهد کرد و از روند تکمیل سالن 6 هزار نفره سنندج نیز بازدید می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 پروژه ورزشی کردستان با حضور وزیر ورزش و جوانان

افتتاح 7 پروژه ورزشی کردستان با حضور وزیر ورزش و جوانان