مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 22:062019-04-22بين الملل

جنگ علیه لبنان بعید است/ اقدام آمریکا علیه ایران تجاوز به حقوق کل دنیاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در جمع اعضای جمعیت پیشاهنگی امام مهدی (عج) که در منطقه بئر حسن در مجتمع فرهنگی رسالات برگزار شد، - دبیرکل حزب الله لبنان جنگ جدید رژیم صهیونیستی علیه لبنان را بعید دانست و با اشاره به اقدام آمریکا علیه صادرات نفت ایران، آن را بی اعتنایی به نهاد ها و قوانین بین المللی و تجاوز به حقوق کل دنیا برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، در جمع اعضای جمعیت پیشاهنگی امام مهدی (عج) که در منطقه بئر حسن در مجتمع فرهنگی رسالات برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.

او در ابتدای سخنان خود به شدت حملات تررویستی روز گذشته سریلانکا را محکوم کرد و آن را یک اقدام تروریستی وحشیانه خواند و خواستار مقابله با پدیده تروریسم و ریشه ها و حامیان آن شد.

نصرالله در این راستا با تبریک اعیاد مسلمانان و مسیحیان گفت که تروریسم مانع از نشستن لبخند بر لبان پیروان این ادیان شد، تروریسمی که در یمن و فلسطین و سریلانکا جنایت می کند و تفاوتی باهم دیگر ندارند.

وی سخن گفتن در این خصوص را به سخنرانی آتی خویش موکول کرد و گفت که هنوز هویت کامل عاملان حوادث تروریستی سریلانکا مشخص نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ علیه لبنان بعید است/ اقدام آمریکا علیه ایران تجاوز به حقوق کل دنیاست

جنگ علیه لبنان بعید است/ اقدام آمریکا علیه ایران تجاوز به حقوق کل دنیاست