مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 21:512019-04-22اجتماعي

نقش مهم مساجد در طرح «جهاد همبستگی ملی»/ برای ساخت مدارس به زمین نیاز داریم


مدیر کل آموزش و پرورش لرستان طرح جهاد همبستگی را یک طرح ارزشمند برشمرد و گفت: در این زمینه مساجد می توانند پایگاه خوبی در جذب کمک های مردمی باشند.

- رضا زینی وند مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار کرد: واقعیت این است که با توجه به محدودیت منابع دولتی امکان بازسازی خرابی های ناشی از سیل وجود ندارد، قطعا کمک و مشارکت مردم ضروری است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جهاد همبستگی یک طرح ارزشمند است، افزود: در این زمینه مساجد می توانند پایگاه خوبی در جذب کمک های مردمی باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون با خیرین سراسر کشور برای ساخت مدرسه رایزنی هایی انجام داده ایم اما مشکل عمده این است که تاکنون تکلیف زمین مورد نیاز برای ساخت منازل مسکونی و مدارس مشخص نیست.

زینی وند یادآور شد: به نظر می رسد خیرین و انجمن های مردم نهاد با توجه به محدودیت زمین و مشکلی که برای خرید زمین در پل دختر و معمولان وجود دارد باید در این حوزه فعال شوند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خیرین و مردم برای ساخت مدرسه اعلام آمادگی کردند اما به دلیل اینکه زمین در اختیار نداریم تاکنون بلاتکلیف مانده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: گروه ها و کمپین ها باید در این زمینه پای کار بوده و اطلاع رسانی کنند زیرا ساخت مدرسه و خانه کار سختی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم مساجد در طرح «جهاد همبستگی ملی»/ برای ساخت مدارس به زمین نیاز داریم

نقش مهم مساجد در طرح «جهاد همبستگی ملی»/ برای ساخت مدارس به زمین نیاز داریم