مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 21:112019-04-22حوادث

تعقیب و گریز مسلحانه برای دستگیری گردانندگان باند سرقت در مشهد


جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از درگیری مسلحانه در تعقیب و گریز پلیسی برای دستگیری دو گرداننده باند حرفه ای سرقت در مشهد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ابراهیم قربان زاده در تشریح عملیات ضربتی دستگیری دو سارق حرفه ای گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرقت های خیابانی در منطقه آبکوه مشهد و دستبرد به وسایل داخل خودروهای سواری، طرح ویژه ای برای پیگیری سریع موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: درحالی که تحقیقات پلیسی در این زمینه آغازشده بود تیم گشت کلانتری آبکوه اوایل بامداد روز گذشته 2 جوان را مشاهده کردند که در حال جابجا کردن وسایلی از داخل یک خودروی سواری بودند.

وی بیان کرد: مأموران برای بررسی موضوع وارد عمل شدند اما دو مرد جوان با مشاهده خودروی پلیس به سرعت با یک دستگاه پژو 206 که یک زن و مرد جوان دیگر نیز سرنشین آن بودند از محل متواری شدند.

قربان زاده تصریح کرد: عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و یکی از سرنشینان صندلی عقب با استفاده از کلت ساچمه ای به سمت خودروی گشتی پلیس شلیک کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: مأموران انتظامی در این تعقیب و گریز خیابانی با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، خودروی پژو 206 متهمان که طبق بررسی مشخصات پلاک،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعقیب و گریز مسلحانه برای دستگیری گردانندگان باند سرقت در مشهد

تعقیب و گریز مسلحانه برای دستگیری گردانندگان باند سرقت در مشهد