مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 19:062019-04-22دانش

دوازدهمین جشنواره حرکت تا 4 اردیبهشت ماه در دانشگاه تبریز ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز در سه بخش استانی، درون دانشگاهی و خارج از کشور با حضور پروفسور رمضان کورکماز رییس اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز، - دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز در سه بخش استانی، درون دانشگاهی و خارج از کشور در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین جشنواره حرکت دانشگاه تبریز در سه بخش استانی، درون دانشگاهی و خارج از کشور با حضور پروفسور رمضان کورکماز رییس اتحادیه دانشگاه های منطقه قفقاز، در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه آغاز به کار کرد.

میررضا مجیدی، رییس دانشگاه تبریز در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن خوشامدگویی به شرکت کنندگان در این جشنواره، جشنواره حرکت را نماد بارز همدلی و همکاری دانشجویان برای انجام کار های علمی و تحقیقاتی بیان کرد: جشنواره حرکت در دانشگاه ها به نوعی سرآغازی برای حرکت از فردگرایی به کارگروهی و تمرین احترام به پیشرفت ها و تفکرات همدیگر جهت رسیدن به مراحل بالای پیشرفت و کمال است.

میررضا مجیدی در ادامه با بیان این نکته که ما در چند روز اخیر شاهد فعالیت مداوم و خستگی ناپذیر دانشجویان برای آماده سازی مقدمات برگزاری این جشنواره بودیم، خاطرنشان کرد: برگزاری چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوازدهمین جشنواره حرکت تا 4 اردیبهشت ماه در دانشگاه تبریز ادامه دارد

دوازدهمین جشنواره حرکت تا 4 اردیبهشت ماه در دانشگاه تبریز ادامه دارد