مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:252019-04-22فرهنگي

رونمایی از «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» در نمایشگاه کتاب


کتاب «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

- رونمایی از اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان در نمایشگاه کتاب کتاب اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب نوشته معصومه نصیری و سیدعلی موسوی که توسط انتشارات نسل روشن منتشر شده است، جمعه ششم اردیبهشت ماه با حضور حسن بشیر، سیدبشیر حسینی و خسرو سلجوقی در نمایشگاه کتاب تهران در مصلا رونمایی می شود.

در بخشی از این کتاب آمده است: آموزش سواد رسانه ای شامل پس گرفتن حقوق ذاتی ما در زمینه آزادی افکار است، آن هم از رسانه ای که همواره تلاش می کند ذهن ما را رصد، ترغیب و شرطی کند.

ما باید سواد رسانه ای خود را بالا ببریم که در برابر احساس انتخاب گری که رسانه ها به ما القا می کنند، آگاهانه ظاهر شده و بتوانیم واقعاً نقش فعالانه ای در گزینش گری و تأثیرات رسانه ای ایفا کنیم.

رسانه، شما را چنان برنامه ریزی کرده است که فکر کنید حق انتخاب دارید، حال آن که درواقع دایره انتخاب شما به شدت محدود است.

سواد رسانه ای به ما کمک خواهد کرد جای مخاطب و رسانه عوض شده و بتوانیم تصمیم بگیریم چه چیزی را ببینیم و چه چیزی را بشنویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» در نمایشگاه کتاب

رونمایی از «اصول آموزش سواد رسانه ای به کودکان» در نمایشگاه کتاب