مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 15:002019-04-22فرهنگي

برگزاری ارکستر ملی ایران در کرمان برای اولین بار


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ارکستر ملی در کرمان توسط انجمن موسیقی استان با هماهنگی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در ششم و هفتم اردیبهشت ماه جاری ساعت 21 با خوانندگی «سالار عقیلی» برگزار خواهد شد.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: ارکستر ملی در کرمان توسط انجمن موسیقی استان با هماهنگی بنیاد فرهنگی هنری رودکی در ششم و هفتم اردیبهشت ماه جاری ساعت 21 با خوانندگی سالار عقیلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا علیزاده امروز (دوم اردیبهشت ماه) در نشست خبری با بیان اینکه در فروردین ماه سال جدید فعالیت های فرهنگی استانی آغاز و به مناسبت های مختلف برگزار شده است، افزود: در اردیبهشت ماه جاری نیز متناسب با فضا و ایام ماه شعبان دو برنامه ملی برپایی نمایشگاه آثار گونتر اوکر تحت عنوان کُرنش به حافظ و برگزاری ارکستر ملی ایران در کرمان را خواهیم داشت.

علیزاده تصریح کرد: در راستای تعامل بین موزه هنرهای معاصر کرمان و کشور و معرفی هرچه بیشتر آثار موزه کرمان و معرفی استان از طریق ظرفیت های هنری این خطه، طی سه سال گذشته برنامه های بسیار خوبی در حوزه هنرهای تجسمی در موزه معاصر کرمان برگزار شده است.

وی بیان کرد: در سال 96 بیست و چهارمین جشنواره ملی جوانان هنرهای تجسمی کشور را در کرمان برگزار کردیم و با توجه به پتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ارکستر ملی ایران در کرمان برای اولین بار

برگزاری ارکستر ملی ایران در کرمان برای اولین بار