مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 14:352019-04-22دانش

حذف مراکز آموزش عالی در طرح ساماندهی مطرح نیست


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: بحث حذف مراکز آموزش عالی هم اکنون در طرح ساماندهی مطرح نیست ؛ اما مأموریت گرا شدن واحدهای مختلف و مهارت افزایی دانش آموختگان دانشگاهی مورد تأکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی امروز دوشنبه دوم اردیبهشت در جریان سفر به شیراز و در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد: آمایش شامل مطالعه جامع همه شرایط و زمینه ها است و آمایش آموزش عالی باید برگرفته از آمایش سرزمینی کلان باشد که در حال حاضر امکان اجرای آن نیست.

وی ادامه داد: هم اکنون به دنبال ساماندهی آموزش عالی کشور هستیم که مقدمه ای برای آمایش آموزش عالی است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر اینکه اجرای صحیح این طرح سبب افزایش استانداردها و بهبود کیفیت می شود، گفت: با اجرای طرح ساماندهی آموزش عالی در حقیقت شبکه ای به هم پیوسته از مراکز آموزش عالی استان ها ایجاد د و مأموریت های توسعه ای با تعامل اجرا می شود.

وی تاکید کرد که در اجرای طرح ساماندهی آموزش عالی از نظرات کارشناسان و عالمان بخش های مختلف بهره گیری خواهد شد تا هرچه بهتر بتوان از منابع و ظرفیت های موجود بهره برداری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه شیراز، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس نیز در جریان این دیدار اظهار کرد: دانشگاه شیراز از دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف مراکز آموزش عالی در طرح ساماندهی مطرح نیست

حذف مراکز آموزش عالی در طرح ساماندهی مطرح نیست