مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 12:002019-04-22پزشكي

ارائه بیش از 28 هزار خدمت درمانی و بهداشتی در مناطق سیل زده


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از ارائه 28 هزار و 559 مورد خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم های هلال احمر در سه استان سیل زده گلستان، - خوزستان و لرستان خبر داد.

حسن صفاریه در گفت وگو با ایسنا، درباره عملکرد تیم های بهداشت و درمان هلال احمر برای ارائه خدمات به آسیب دیدگان ناشی از سیل در استان های سیل زده کشور گفت: پس از وقوع سیل در استان گلستان، چهار تیم بهداشت و درمان اضطراری به منطقه اعزام شد که با توجه به هماهنگی های استانی مقرر شد تا خدمات واحدهای مذکور در اردوگاه های اسکان و به صورت سیار نیز ارائه شود.

در مجموع تاکنون در استان گلستان، 2 هزار و 621 مورد ویزیت، 4 هزار و 503 مورد خدمات پرستاری، 99 مورد خدمات مادر و کودک، 392 مورد خدمات تغذیه، 815 مورد خدمات بهداشت روان، 815 مورد خدمات بهداشت محیط و در مجموع 8 هزار و 459 مورد خدمات به آسیب دیدگان ارائه شده است که با توجه به وضعیت فعلی منطقه، فعالیت های جمعیت در حوزه بهداشت و محیط با دستگاه های مسئول ادامه دارد.

وی در ادامه صحبت هایش درباره ارائه خدمات به سیل زدگان استان لرستان نیز گفت: به دلیل گستردگی سیل و شدت خسارات در این استان، 10 تیم بهداشت و درمان از استان های همدان، مرکزی، اصفهان و لرستان به منطقه اعزام و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی در مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 28 هزار خدمت درمانی و بهداشتی در مناطق سیل زده

ارائه بیش از 28 هزار خدمت درمانی و بهداشتی در مناطق سیل زده