مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 10:262019-04-22سياسي

توجه به رونق تولید راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است


رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: توجه ویژه به رونق تولید قطعا مهمترین و اساسی ترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک ایام ولادت باسعادت امام زمان (عج)  اظهار کرد: امسال بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری شعار سال رونق تولید نامگذاری شده و موضوع مهمی که اگر در کشور رونق پیدا کند می تواند مشکلات کشور را حل کند.

وی افزود: سال گذشته نیز ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی جلسات مختلفی را برگزار کرد و دغدغه ها و مشکلات تولید کنندگان بررسی شد و در حد توان توانستیم برخی مشکلات را پیگیری کنیم.

حمیدی ادامه داد: امسال نیز در راستای کمک به رونق تولید و استفاده از ظرفیت های خوبی که در استان وجود دارد اقدامات لازم انجام می شود تا این ظرفیت ها به فعلیت برسد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: برنامه ریزی شده تا در سال 98 شش جلسه در این خصوص برگزار شود و این درحالی است که سال گذشته چهار جلسه به صورت فصلی برگزار می شد و دو جلسه اضافه شده تا در سال رونق تولید وقت بیشتری برای این مهم گذاشته شود و دستور کار جلسات مشخص شده  و برای مسئولان مربوطه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به رونق تولید راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است

توجه به رونق تولید راهکار اساسی حل مشکلات اقتصادی کشور است