مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 ساعت 00:462019-04-21سياسي

بهترین هدیه برای تولد امام زمان (عج) گشودن گرهی از امر انتظار است


امسال یک هزار و صد و هشتاد و پنجمین سال طلوع حضرتش را به جشن نشسته ایم؛ اما همچنان بهترین کادو برای تولد آن حضرت این است که سعی کنیم گرهی از امر ظهور حضرت بگشاییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین رضا نایینی یکشنبه شب در مراسم جشن میلاد حضرت حجت بن الحسن (ع) و در جمع تعدادی از علاقه مندان به ساحت آن حضرت، انتظار را یک فعالیت و تلاش همه جانبه برای شخص مُنتظِر خواند و گفت: انتظار فرج از این رو در روایات ما به عنوان برترین اعمال نامگذاری شده است که انتظار، یک مسئله صرفا انتزاعی و ذهنی نیست؛ بلکه انتظار یک کار و تلاش وقفه ناپذیر است که شناخت وظیفه و عمل به وظیفه در همین حیطه تعریف می شود.

وی افزود: نکته بسیار مهمی در همین واژه مُنتظِر وجود دارد؛ چراکه شخص منتظِر حقیقی همیشه خودش را برای پذیرایی از فرد مورد انتظار آماده می کند بنابراین انتظار بر خلاف تصور بعضی، نشستن و انتظار کشیدن نیست؛ بلکه انتظار حقیقی، عینِ تلاش و کوشش است.

  ظهور وقتی است که زمین از ظُلم پُر شود نه از ظالم این پژوهشگر علوم و معارف اسلامی همچنین در پاسخ به یکی از شبهات مهدویت بیان داشت: یکی از شبهه های رایج در این زمینه این است که امام زمان (عج) وقتی ظهور می کنند که زمین از ظلم و ستم پُر شده باشد؛ بنابراین اگر ظلم کنیم یا در برابر ظلم ها کوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین هدیه برای تولد امام زمان (عج) گشودن گرهی از امر انتظار است

بهترین هدیه برای تولد امام زمان (عج) گشودن گرهی از امر انتظار است