مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 19:262019-04-21سياسي

ابلاغ پیام رهبر انقلاب به رزمندگان لشکر 14 امام حسین اصفهان


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در دیدار با رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور، پیام سلام و خسته نباشید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آن ها رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین(ع)، حجت الاسلام رحمت اله صادقی نماینده ولی فقیه در قرارگاه حضرت سیدالشهدا(ع) به همراه فرمانده و نمایندگی لشکر با رزمندگان لشکر 14 امام حسین(ع) در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور بازدید کرد.

حجت الاسلام صادقی در این دیدار پیام سلام و خسته نباشید رهبر معظم انقلاب اسلامی را به رزمندگان دلاور لشکر مقدس امام حسین(ع) ابلاغ کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) همچنین در این دیدار از عملکرد لشکر 14 امام حسین(ع) مطلع شد و از زحمات آنها تقدیر و تجلیل کرد.

وی به عملیات تروریستی جاده خاش زاهدان اشاره کرد و گفت: این عملیات شوم حاصل عدم توانایی گروه های تروریستی در نبرد تن به تن با رزمندگان اسلام است و دشمنان به دلیل عملکرد درخشان لشکر مقدس امام حسین(ع) در منطقه چه از لحاظ رزمی و چه از لحاظ خدمت رسانی به مردم دست به این جنایت تروریستی زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ پیام رهبر انقلاب به رزمندگان لشکر 14 امام حسین اصفهان

ابلاغ پیام رهبر انقلاب به رزمندگان لشکر 14 امام حسین اصفهان