مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 15:502019-04-21پزشكي

آرزو داریم بیمارستان علوی ممتاز شود


آرزوی ما این بود که بیمارستان علوی از بیمارستان های بزرگ و ممتاز باشد تا ارائه خدمت سریعتر انجام شود، شاید در آینده این آرزو تحقق یابد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آرزوی ما این بود که بیمارستان علوی از بیمارستان های بزرگ و ممتاز باشد تا ارائه خدمت سریعتر انجام شود، شاید در آینده این آرزو تحقق یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا دارابی امروز در مراسم افتتاح بخش های جدیدالتاسیس بیمارستان فوق تخصصی جراحی عروق علوی شامل آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، عروق محیطی، تخت های ممتاز و BICU اظهار کرد: بیمارستان علوی یکی از بیمارستان هایی است که خصوصیت ویژه ای نسبت به سایر بیمارستان های تک تخصصی ما دارد و آن هم این است که تنها بیمارستان جراحی عروق منطقه شرق کشور به اضافه استان های جنوب شرقی و بخش هایی از شمال کشور است.

وی ادامه داد: این بیمارستان با جمعیت اقل که شامل حدود 6 نفر از متخصصین این رشته است، استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان و سیستان و بلوچستان را پوشش می دهد.

شاید این خدمت در سایر بیمارستان های تک تخصصی ما نباشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: در خراسان رضوی و مشهد چند بیمارستان تخصصی داریم که این بیمارستان ها شامل علوی، ام البنین،ابن سینا و بیمارستان چشم پزشکی خاتم الانبیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزو داریم بیمارستان علوی ممتاز شود

آرزو داریم بیمارستان علوی ممتاز شود