مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 09:402019-04-21بين الملل

رهبر جبهه النصره بار دیگر در ادلب دیده شد


رهبر جبهه النصره (تحریر الشام) پس از دو ماه ناپدید شدن به دنبال جراحت های خطرناکی که در اثر وقوع دو انفجاری در ادلب برداشته بود، بار دیگر در این استان دیده شد تا برای درگیری حساس ماندن یا نابودی آماده شود.

- رهبر جبهه النصره (تحریر الشام) پس از دو ماه ناپدید شدن به دنبال جراحت های خطرناکی که در اثر وقوع دو انفجاری در ادلب برداشته بود، بار دیگر در این استان دیده شد تا برای درگیری حساس "ماندن یا نابودی" آماده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ابومحمد الجولانی، سرکرده تحریرالشام، شاخه القاعده در سوریه در ادلب دیده شده است.

او ریاست نشست رهبران تشکیلات تکفیری در این استان را برعهده داشته و دستورات قاطعی مربوط به درگیری سرنوشت ساز در ادلب داده است.

منابع محلی در ادلب گفتند، الجولانی روز جمعه ریاست نشستی را در شهرک اطمه واقع در مرزها با ترکیه برعهده داشت که در آن هشت تن از رهبران رده اول تشکیلات تروریستی مختلف از جمله حزب اسلامی ترکستان، حراس الدین، جیش العزه و نیز سه تن ناشناس حضور داشتند که به زبان ترکی صحبت می کردند.

این منابع گفتند، اقدامات امنیتی شدیدی در مقر نشست حاکم بود و تعداد زیادی از نیروهای مسلح وابسته به هیئت تحریرالشام در اطراف پایگاه نشست مستقر بودند و این اقدامات امنیتی در نوع خود در منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جبهه النصره بار دیگر در ادلب دیده شد

رهبر جبهه النصره بار دیگر در ادلب دیده شد