مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اردیبهشت 1398 ساعت 08:502019-04-21ورزشي

ارومیه آماده میزبانی از لیگ ملتهای والیبال می شود


مدیر کل ورزش و جوانان آدربایجان غربی از آمادگی ارومیه برای میزبانی از لیگ ملتهای والیبال خبرداد.

- عبدالله چمن گلی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی ارومیه به ریاست استانداری در حال آماده سازی زیرساخت های شهر برای میزبانی شهر ارومیه از لیگ ملت های والیبال هستند.

چمن گلی تصریح کرد: کف پوش مخصوص سالن 6 هزار نفری که تنها سالن شهر برای میزبانی از تیم های حاضر در لیگ ملت های والیبال است با اعتبار 19 میلیارد ریال و با همکاری تمامی بخش ها و و ستادهای برگزاری خریداری شده است.

وی خاطر نشان کرد: تعمیر صندلی تماشاگران، تجهیز سیستم صوتی و رنگ آمیزی سالن از دیگر اقداماتی است که تا چند روز آینده تکمیل می شود.

چمن گلی ادامه داد: آماده سازی هتل ها جهت اسکان تیم ها و آماده سازی فضای شهری از دیگر اقدامات ستاد برگزاری این مسابقات است که در حال انجام هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص برنامه های اداره ورزش و جوانان استان برای استفاده هرچه بهتر از این فرصت در شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل های والیبال استان اظهار کرد: این رویداد یکی از اصلی ترین رویدادهای فدراسیون جهانی والیبال بوده و به دلیل حضور چهره های شاخص والیبال دنیا و پوشش خبری آن به تمام دنیا می تواند با شناساندن ارومیه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارومیه آماده میزبانی از لیگ ملتهای والیبال می شود

ارومیه آماده میزبانی از لیگ ملتهای والیبال می شود