مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 17:012019-04-20سياسي

چرا مجلس در سال رونق تولید به دنبال بازکردن درهای واردات است


بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نوشت: مجلس دلیل مشخصی برای بررسی طرح احیای وزارت بازرگانی؛ که با قوانین و اسناد بالادستی مغایرت دارد ارائه دهد و اعلام کند به چه دلیل در سال رونق تولید به جای حمایت از تولید داخلی به دنبال بازکردن درهای واردات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در نامه ای به علی لاریجانی به احیای وزارت بازرگانی اشاره کرده و مواردی در این مورد بیان داشت.

متن این نامه به شرح ذیل است:  جناب آقای دکتر علی لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی سلام علیکم با توجه به تصمیم دولت دوازدهم و بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر احیای مجدد وزارت بازرگانی، بر خود وظیفه میدانیم که نکاتی را خدمت جنابعالی عرض بنماییم.

بررسی مبانی علمی و تجارب قبلی تشکیل وزارت بازرگانی نشان می دهد، با تشکیل این وزارتخانه به دلیل تفکیک میان بخش های یکپارچه تولید و تجارت، واردات رواج خواهد یافت و تولید داخلی به حاشیه می رود و این خود ضرر بسیاری را به تولید کننده داخلی متحمل می سازد.

به همین منظور نیاز است تا مجلس دلیل مشخصی برای بررسی چنین طرحی که با قوانین و اسناد بالادستی مغایرت دارد ارائه دهد و اعلام کند به چه دلیل در سال رونق تولید به جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مجلس در سال رونق تولید به دنبال بازکردن درهای واردات است

چرا مجلس در سال رونق تولید به دنبال بازکردن درهای واردات است