مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 16:462019-04-20بين الملل

کشورهای حمایت کننده از رژیم صهیونیستی شریک جنایات این رژیم هستند


ستاد حقوق بشر ضمن محکوم کردن شهادت بانوی آموزگار فلسطینی، در بیانیه ای نوشت: کشورهای حمایت کننده از رژیم صهیونیستی شریک جنایات این رژیم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، ستاد حقوق بشر کشورمان در بیانیه ای شهادت بانوی آموزگار فلسطینی را به شدت محکوم کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم اقدام وحشیانه شهرک نشینان مناطق اشغالی فلسطین در حمله به یک معلم فداکار فلسطینی در هنگام عبور از خیابان توسط ماشین، ابعاد وحشتناکی از جنایات در حال تکرار توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را بر ملا می سازد.

این جنایات توسط شهرک نشینان صهیونیستی انجام می شود که از نقاط مختلف دنیا جمع شده اند و فلسطینیان صاحب خانه و کاشانه را بیرون رانده و در شهرک های به زور ساخته شده اسکان یافته اند و مسلحانه در کوچه و خیابان رفت و آمد دارند و ارعاب و تهدید و قتل توسط آنان کاملا از سوی دولت صهیونیستی نه تنها تحمل بلکه حمایت هم می شود! لذا ما با پدیده ای چند وجهی روبرو هستیم: اولاً، عمل انجام شده مصداق کامل اقدام تروریستی بر اساس اسناد و مدارک مصوب سازمان ملل متحد است.

ثانیاً، مصداق کامل تروریسم دولتی است زیرا با رضایت و حمایت کامل دولت رژیم صهیونیسم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای حمایت کننده از رژیم صهیونیستی شریک جنایات این رژیم هستند

کشورهای حمایت کننده از رژیم صهیونیستی شریک جنایات این رژیم هستند