مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 15:462019-04-20اقتصادي

خانه تاریخی پیشه‎وران به سرمایه‎گذار بخش خصوصی واگذار شد


معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از واگذاری خانه تاریخی پیشه وران به سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای بهسازی آثار و ابنیه قدیمی شهر و حفظ و نگهداری میراث برجای مانده از پیشینیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، نرگس شالچیان در نشستی که به این منظور در دفتر کاری وی برگزارشده بود، اظهار کرد: یکی از سرمایه‎های شهری که می‎تواند ظرفیت جدیدی را برای کارآفرینی، اشتغال و کسب درآمد پایدار ایجاد کند و هزینه‏ های مدیریت شهری را هم کاهش دهد، اماکن و بناهای تاریخی در شهر مشهد هستند که اگر بهره ‎برداری درستی از آن‎ها صورت گیرد به پهنه‎های خلاق گردشگری تبدیل می‎شوند و پاسخگوی آینده و جوابگوی نیاز امروز هستند.

معاون گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: اگر برای این اماکن تاریخی، کاربری بخشی تعریف شود ارزش اقتصادی حاصل از آن بنا فراهم می‎‏آید  مشاغل و درآمدهای خوبی می‎تواند تعریف شود و درآمد مستقیم ایجاد کند.

وی در خصوص اینکه این مهم می تواند مطلوبیت مکان ایجاد کند، خاطرنشان کرد: این مهم درآمدهایی برای شهر و مدیریت شهری دارد و هویت شهر را می‎تواند تضمین و تایید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه تاریخی پیشه‎وران به سرمایه‎گذار بخش خصوصی واگذار شد

خانه تاریخی پیشه‎وران به سرمایه‎گذار بخش خصوصی واگذار شد