مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 15:102019-04-20دانش

ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه ها در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل


بر اساس بیانیه کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران درباره سیل های اخیر کشور، باید در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل بر اساس عدم قطعیت های پیش بینی های هواشناسی از ظرفیت های علمی دانشگاه ها و مراکز علمی بهره جست.

- در بیانیه کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران تاکید شد ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه ها در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل بر اساس بیانیه کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران درباره سیل های اخیر کشور، باید در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل بر اساس عدم قطعیت های پیش بینی های هواشناسی از ظرفیت های علمی دانشگاه ها و مراکز علمی بهره جست.

کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران، درباره سیل های اخیر کشور بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است: از آنجایی که پیش بینی های هواشناسی دارای عدم قطعیت های قابل توجهی است، باید در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل بر اساس این عدم قطعیت ها از ظرفیت های علمی دانشگاه ها و مراکز علمی بهره جست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن بیانیه کرسی یونسکو در بازیافت آب دانشگاه تهران آمده است: در آغاز سال نو و در حالی که مردم سرزمین مان ایران در تدارک جشن های نوروزی بودند، متأسفانه حادثه سیل در برخی استان های کشور منجر به بروز خسارات جانی و مالی فراوانی شد که این حوادث تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه ها در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل

ضرورت استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه ها در تهیه برنامه های مدیریت بحران سیل