مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 13:112019-04-20دانش

پژوهش ملی دانشگاه آزاد توسط متخصصان درباره استان های سیل زده


رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از آسیب شناسی و بررسی ابعاد مختلف خسارات سیل در استان های مختلف کشور در قالب یک پژوهش ملی توسط پژوهشگران متخصص در این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد ، رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از آسیب شناسی و  بررسی ابعاد مختلف خسارات سیل در استان های مختلف کشور در قالب یک پژوهش ملی توسط پژوهشگران متخصص در این دانشگاه خبر داد.

بابک نگاهداری رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان حادثه دلخراش سیل در استان های مختلف کشور، گفت: نظر به گستردگی ابعاد مختلف مشکلات به وجود آمده در پی وقوع سیل و لزوم توجه به وضعیت هموطنان، دانشگاه آزاد در قالب یک پژوهش ملی توسط تیمی از پژوهشگران متخصص و مطلع استان های درگیر سیل به بررسی و آسیب شناسی ابعاد گوناگون این حادثه می پردازد.

وی هدف اصلی این پژوهش را انجام یک کار علمی دقیق برای تصمیم گیری های صحیح در آینده عنوان کرد و افزود: پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی حمایت های مالی خود را در راستای رسالت علمی و اجتماعی دانشگاه در انجام تحقیقات کاربردی و مبتنی بر مسائل کشور و جامعه انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ملی دانشگاه آزاد توسط متخصصان درباره استان های سیل زده

پژوهش ملی دانشگاه آزاد توسط متخصصان درباره استان های سیل زده