مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 12:452019-04-20سياسي

پیش بینی تمهیدات لازم برای نمایشگاه بین المللی کتاب


معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تمهیدات لازم برای برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

- معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: تمهیدات لازم برای برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یزدانی در جلسه شورای معاونین خدمات شهری مناطق 22گانه پس از ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از نوروز 98 در حوزه خدمات شهری و اتخاذ تمهیدات و اقدامات صورت گرفته در زمان بارش های اخیر تهران، گفت: با تاکیدات این حوزه در خصوص انجام مستمر لایروبی و پاکسازی مسیل ها و رودخانه ها و پیگیری و تلاش تمامی مسوولین در حوزه خدمات شهری در مناطق 22گانه بارش های اخیر در سطح شهر تهران به خوبی مدیریت شد.

یزدانی در ادامه با بیان این که در بارش های اخیر تهران، ستاد بحران عملیاتی تشکیل شد، افزود: 10 ایستگاه با تجهیزات کامل در آماده باش کامل بودند و پس از شناسایی و رصد مستمر معابر، نقاط حساس و بزرگراه های سطح شهر در مرکز کنترل ترافیک شهر تهران به سرعت نسبت به رفع مشکلات در این نقاط می پرداختیم.

وی به کمک های شهرداری تهران به استان های سیل زده در بارش های اخیر اشاره کرد و گفت: با تلاش های شهرداری تهران کمک های عملیاتی- امدادی و نیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تمهیدات لازم برای نمایشگاه بین المللی کتاب

پیش بینی تمهیدات لازم برای نمایشگاه بین المللی کتاب