مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 12:002019-04-20پزشكي

شاخص خودکشی در کرمان پایین تر از متوسط کشوری است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: یکی از راه های که می توانداز هزینه های بیماری و بیمارستانی جلوگیری کند؛ بحث مراقبت های اولیه بهداشتی است که شعار امسال وزارت بهداشت در هفته سلامت نیز همین موضوع است.

- شاخص های سلامت استان پا به پای کشور پیش می رود که به عنوان مثال یکی از شاخص های سلامت بحث خودکشی بوده که در استان کرمان این شاخص در حدود 3.

8 نفر از هر هزار نفر بوده که از متوسط کشوری پایین تر است و یا شاخص مرگ و میر نوزادان در استان کرمان 9.

3 نفر از هزار تولد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا رشیدی نژاد پیش از ظهر امروز 31 فروردین ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت گفت: نهایت وظایف دانشگاه های علوم پزشکی تامین سلامت جامعه بوده و در تربیت نیروی انسانی مهم ترین نقش در حوزه آموزش و پس از پژوهش است که خروجی آن سلامت افراد مربوط می باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان های در حال احداث کرمان، اظهار کرد: ساختمان بیمارستان شهید باهنر کرمان در اولویت برنامه های ما بوده که در مهرماه سال 96 حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، که در یک و نیم سال گذشته پیشرفت فیزیکی آن به صد در صد رسیده و حدود 94 درصد تجهیزات مورد نیاز آن تامین شده و در حال جابجایی هستیم که حدود سه ماه آینده کلا جابجا صورت و آمادگی افتتاح آن را به وزارت بهداشت و درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص خودکشی در کرمان پایین تر از متوسط کشوری است

شاخص خودکشی در کرمان پایین تر از متوسط کشوری است