مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 10:462019-04-20اقتصادي

مصوبات کارگروه رونق تولید در البرز با جدیت پیگیری می شود


استاندار البرز با تأکید بر اهمیت تحقق شعار سال، گفت: کارگروه ویژه رونق تولید در استان البرز تشکیل شده و مصوبات این کارگروه به صورت جدی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که  پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد،گفت: اهتمام و تلاش ویژه خود را برای تحقق شعار سال و بهبود شرایط اقتصادی استان البرز در قالب یک کارگروه به کار خواهیم گرفت.

استاندار البرز بیان کرد: مشکلاتی در حوزه های مختلف بخش های صنایع و اشتغال وجود دارد که طی نشست برگزار شده با استانداران کشور، مقرر شد 10 مدیر بانکی جهت برطرف کردن مشکلات این بخش به بانک مرکزی معرفی شوند.

وی تصریح کرد: رونق تولید در سطح بین المللی نیز می تواند تأثیرگذار و حائز اهمیت باشد، از این رو توجه ویژه ای به ظرفیت هایی همچون صنایع، کشاورزی، صنعت و گردشگری خواهیم داشت.

شهبازی یادآور شد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری،کارگروه رونق تولید استان البرز تشکیل شده و تلاش می شود تا در این کارگروه با اتخاذ تدابیر لازم جهت رفع مشکلات حوزه تولید گام های اساسی برداشته شود.

استاندار البرز اظهار کرد: در صورتی که استان با مشکلاتی در حوزه تولید مواجه شود، پیگیری های لازم برای رفع آن ها صورت می گیرد و آمادگی دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کارگروه رونق تولید در البرز با جدیت پیگیری می شود

مصوبات کارگروه رونق تولید در البرز با جدیت پیگیری می شود