مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 09:362019-04-20سياسي

کمک های مردمی به سیل زدگان در «جهاد همبستگی ملی» سازماندهی شود


غلامرضا صفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: جهاد همبستگی ملی که از سوی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور با محوریت هر مسجد یک خانه مطرح شده، طرح بسیار خوبی است که باید مورد توجه هیات مذهبی، پایگاه های مقاومت بسیج، ائمه جمعه و جماعات قرار گیرد.

وی ادامه داد: ائمه جماعات به ویژه در ماه رمضان می توانند مساجد را با هدف جهت دهی به کمک های مردمی مدیریت کرده و از تاثیر منبر به عنوان رسانه ای قوی در این زمینه استفاده کنند.

صفرپور بیان کرد: همان طور که مساجد طی هشت سال دفاع مقدس محوریت کمک های مردمی و اعزام نیرو بودند اکنون نیز می توانند به عنوان پایگاهی جهت مشارکت مردمی در حمایت از هموطنان سیل زده باشند.

دبیر کمیته تحلیل محتوا سازمان بسیج اساتید فارس تاکید کرد: همچنین از خیرین درخواست شود که کمک های خود را به صورت متفرقه هزینه نکنند و در اختیار مساجد قرار دهند تا کمک ها سازماندهی شده و در امر خانه سازی در اختیار سیل زدگان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین بازاریان و اصناف نیز که همواره در امور خیر پیشتاز هستند، کمک های مردمی را به شکل سازمان یافته از اقشار مختلف جمع آوری کرده و جهت تهیه لوازم خانگی در اختیار هموطنان سیل زده قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مردمی به سیل زدگان در «جهاد همبستگی ملی» سازماندهی شود

کمک های مردمی به سیل زدگان در «جهاد همبستگی ملی» سازماندهی شود