مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 08:362019-04-20فرهنگي

منتظر سریال خانوادگی باشه آهنگر باشید/ کسی حق ندارد برای مخاطب کم بگذارد


قاسم زارع، بازیگر تلویزیون و سینما که این روز ها مشغول بازی در سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر است، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو عنوان کرد: - بازیگر سریال دردست ساخت پس از آزادی گفت: فیلمساز نباید برای مخاطب و سریال هایی که مخاطبان زیادی را جلوی رویش می بیند، به قول معروف کم بگذارد.

قاسم زارع، بازیگر تلویزیون و سینما که این روز ها مشغول بازی در سریال پس از آزادی به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر است، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو عنوان کرد: سریال اواخر سال گذشته کلید خورد هرچند که خبر خاصی از آن منتشر نشده، اما روز های تصویربردای خود را پشت سر میگذارد.

وی افزود: پس از آزادی سریالی اجتماعی، به روز و البته خانوادگی است که مطمئن باشید با توجه به سابقه کارگردان، کار خوبی برای مخاطب به تولید خواهد رسید.

این بازیگر با بیان اینکه هرچند فیلمنامه هنوز و کامل در اختیار ما قرار نگرفته، افزود: چارچوب کار و قصه مجموعه، مشخص است خصوصا از طرف آقای باشه آهنگر که نگاه خاص و قابل احترامی در عرصه فیلمسازی آنهم در سینما دارد؛ این امر برای بازیگر و پذیرش نقش، اعتمادآفرین است.

زارع که سال گذشته نیز نوار زرد را روی آنتن تلویزیون داشت، تاکید کرد: فیلمسازانی که از سینما وارد تلویزیون میشوند و البته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر سریال خانوادگی باشه آهنگر باشید/ کسی حق ندارد برای مخاطب کم بگذارد

منتظر سریال خانوادگی باشه آهنگر باشید/ کسی حق ندارد برای مخاطب کم بگذارد