مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 02:512019-04-19بين الملل

دعوت رهبر مخالفان ونزوئلا از مردم برای کودتا علیه مادورو


در ادامه تلاش های آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای کودتا در ونزوئلا، رهبر مخالفان این کشور خواستار خیزش مردم جهت براندازی رییس جمهور قانونی ونزوئلا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خوان گوایدو رهبر مخالفان ونزوئلا بامداد شنبه از طرفدارانش و دیگر مردم این کشور خواست تا بزرگترین راهپیمایی تاریخ را برای براندازی دولت قانونی نیکلاس مادورو برگزار کنند.

گوایدو که ریاست مجمع ملی ونزوئلا را نیز برعهده دارد، ضمن دعوت از مردم برای برگزاری راهپیمایی در تاریخ یکم می 2019، از ارتش و نیروهای مسلح این کشور خواست که با حمایت از وی، علیه مادورو کودتا کنند.

به نوشته خبرگزاری رویترز وی طی سخنرانی در جمع هواداران خود در شرق کاراکاس پایتخت ونزوئلا، مدعی شد: اگر مردم بگویند دیگر کافی است، آنها نیز مجبور می شوند گوش دهند.

ما از مردم می خواهیم که به بزرگترین راهپیمایی تاریخ ونزوئلا برای پایان دادن به (دولت مادورو) بپیوندند .

  رهبر مخالفان ونزوئلا البته مقصد راهپیمایی یکم می را مشخص نکرد اما عده ای از نزدیکان وی می گویند که به احتمال زیاد تظاهرات کنندگان قرار است به سمت کاخ ریاست جمهوری این کشور حرکت کنند.

از سوم بهمن سال گذشته (1397) بود که گوایدو با حمایت های آمریکا ضمن به راه انداختن آشوب ها و اعتراضاتی علیه دولت مادورو، خود را ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رهبر مخالفان ونزوئلا از مردم برای کودتا علیه مادورو

دعوت رهبر مخالفان ونزوئلا از مردم برای کودتا علیه مادورو