مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 فروردین 1398 ساعت 00:162019-04-19اجتماعي

روز جهانی زمین پاک، نمادی از زندگی سبز


زمین موجودات فراوانی را در خود جای داده است و برای ما ارزشمند است و روز جهانی زمین پاک، نمادی از ترویج فرهنگ حفاظت و نگهداری از محیط زیست و زندگی سبز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نکا، 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت روز جهانی زمین پاک نام گذاری شده است؛ روزی که براساس اطلاعات و داده های اعلام شده، توسط جان مک مونل در دهه شصت میلادی برای داشتن طبیعت و محیط زیستی سالم تر, نام گذاری شد و از آن روز هر ساله مراسمی برای بزرگداشت این روز و محیط زیست برگزار می شود.

آنچه به عنوان فلسفه برگزاری روز زمین پاک عنوان شده است؛ پاک نگهداشتن زمین از آلودگی و پاک سازی آن از آلاینده هاست که باید برای حفظ این آب و خاک و جلوگیری از آلایندهها و آلودگی ها تلاش کرد.

زیستن در محیط های آلوده و در کنار آلاینده های مختلف صوتی، زباله، آب و خاک و همه و همه، تهدیدی برای سلامت افراد است که باید برای کاهش این مخاطرات تلاش کنیم و مهمترین راهکار فرهنگ سازی و به نوعی پیشگیری است.

  پاکسازی جنگل کوهسارکنده نکا از زباله طرح دوباره بی زباله از اسفندماه سال گذشته در آستانه نوروز، برای پذیرایی و استقبال هرچه بهتر از مسافران نوروزی توسط اداره محیط زیست با مشارکت سایر دستگاه های اجرایی و مردم ، در مبادی ورودی و خروجی شهر های مختلف و نقاط مختلف شهری و روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز جهانی زمین پاک، نمادی از زندگی سبز

روز جهانی زمین پاک، نمادی از زندگی سبز