مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 23:462019-04-19سياسي

چند راهکار برای رونق تولید


بخش عمده راهبردهای رونق تولید در اسناد بالادستی ارائه شده است، اما در حد شایسته مورد توجه مسئولین قرار نمی گیرد و در تهیه دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی آنها تعلل و کوتاهی می شود.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس ـ از سال 1373 که با ابتکار رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) اولین شعار سال اعلام شد، تا امسال که شعار رونق تولید توسط ایشان به عنوان شعار سال برگزیده شد، با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار داشته، بخش عمده این شعارها به مباحث اقتصادی کشور و بهبود شرایط معیشتی مردم اختصاص یافته است.

اما طبیعی است، همان گونه که امام خامنه ای در سخنرانی ابتدای سال در حرم رضوی تأکید فرمودند، رونق تولید تنها با تعیین شعار سالانه محقق نخواهد شد، بلکه این کار مستلزم تعیین راهبردها و راه کارهایی است که امکان اجرای آن را فراهم سازد.

البته بخش عمده راهبردها، در اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی طرح اقتصاد مقاومتی ارائه شده است، اما از آنجا که متأسفانه اسناد مورد اشاره در حد شایسته و بایسته مورد توجه مسئولین محترم قرار نمی گیرد و معمولاً در تهیه دستورالعمل ها و آیین نامه های اجرایی آنها تعلل و کوتاهی می شود، لذا در جهت تحق شعار امسال یعنی شعار رونق تولید ، چند راهکار اجرایی پیشنهاد می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار برای رونق تولید

چند راهکار برای رونق تولید