مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 22:262019-04-19سياسي

طرح «هر مسجد، یک خانه» خدمت رسانی به سیل زدگان را کامل می کند


علی اصغر مجد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان درباره اهمیت طرح جهاد همبستگی ملی در بازسازی مناطق سیل زده اظهار کرد: طرح جهاد همبستگی ملی حرکت ارزشمندی است و حضور مردم نشان می دهد این طرح تا الآن خوب پشتیبانی شده است.

فرماندار دامغان با تأکید بر اینکه اقدامات بزرگی در جهت کمک به مناطق سیل زده در کشور انجام شده است، تصریح کرد: هلال احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سازمان های مردم نهاد در کنار نیروهای مسلح به صورت جداگانه در شهرستان دامغان در سیل اخیر خدمات ارائه دادند و برخی دستگاه ها نیز کمک های مردم را جمع آوری کردند و منتظریم سرجمع اقداماتشان را به فرمانداری ارائه دهند.

وی با تأکید بر اینکه موکب اربعین دامغان به صورت جداگانه در بحث تغذیه سیل زدگان فعالیت می کند، تصریح کرد: همه بسیج شده اند تا به هم وطنان سیل زده خدمات دهند.

فرماندار دامغان با اشاره به اینکه وحدت رویه خیلی خوبی برای کمک رسانی به سیل زدگان وجود دارد، اضافه کرد: اقشار مختلف مردم با مراجعه به پایگاه های جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردم، هدایای خود را ارائه می دهند و روزبه روز هم به صورت گسترده تر مراجعه دارند.

مجد با بیان اینکه برخی دستگاه ها مثل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و تشکل های مردم نهاد پایگاه های دریافت کمک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «هر مسجد، یک خانه» خدمت رسانی به سیل زدگان را کامل می کند

طرح «هر مسجد، یک خانه» خدمت رسانی به سیل زدگان را کامل می کند