مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 14:562019-04-19ورزشي

ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به جریانات بازی تراکتورسازی با سپیدرود


فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد فیلم بازی تراکتورسازی با سپیدرود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی تبریز با اشتباهات فاحش دروازه بان خود در بازی مقابل سپیدرود رشت، متحمل شکست سنگین شد.

عباس الیاسی رییس هیأت مدیره باشگاه تراکتورسازی در برنامه ورزش و مردم در مورد شکایت فروزان از این باشگاه گفت: آقای زنوزی در تمامی مصاحبه هایشان عنوان کردند که تهمت نمی زنیم و خواستار رسیدگی به این موضوع هستیم و همانطور که آقای فروزان به خود اجازه می دهد از باشگاه تراکتورسازی و مالک آن شکایت کند، این حق برای باشگاه تراکتورسازی برای شکایت محفوظ است.

الیاسی گفت: فعلا باشگاه از فروزان شکایت نکرده است و فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق گزارشی از ما خواستند که ما نیز این گزارشی برای آنها نوشته و به صورت مکتوب ارسال کردیم.

رییس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز تصدیق کرد که فدراسیون فوتبال به آنها اعلام کرده قصد دارد فیلم بازی تراکتورسازی تبریز با سپیدرود رشت را به AFC بفرستد.

وی در مورد حبس خانگی فروزان گفت: از فردای بازی تراکتورسازی و سپیدرود بازیکنان، کاپیتان ها و بزرگ ترهای تیم تلاش کردند فضا را آرام کنند و سعی کردیم که بحث حبس خانگی را مدیریت کنیم تا بازیکن ما نیز صدمه نبیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به جریانات بازی تراکتورسازی با سپیدرود

ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا به جریانات بازی تراکتورسازی با سپیدرود