مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 10:202019-04-19بين الملل

افشاگری نیروهای حفتر درباره مشارکت یک کشور ناشناس در عملیات طرابلس


سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی فاش کرد که جنگنده های یک کشور ناشناس در عملیات بمباران مناطق مختلف طرابلس به این نیروها کمک کرده اند.

- سخنگوی نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" فاش کرد که جنگنده های یک کشور ناشناس در عملیات بمباران مناطق مختلف طرابلس به این نیروها کمک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، احمد المسماری، سخنگوی نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی در کنفرانس مطبوعاتی در شهر بنغازی فاش کرد که جنگنده های یک کشور دوست در حمله به نیروهای دولت توافق ملی لیبی در منطقه السوانی و عزیزیه در جنوب غرب طرابلس مشارکت داشته اند.

سخنگوی نیروهای خلیفه حفتر هویت این کشور را فاش نکرد.

وی افزود: بر اثر درگیری های پنجشنبه در داخل یک پایگاه نظامی در مرکز لیبی، دست کم چهار تن از نیروهای وابسته به ارتش ملی لیبی کشته و شش تن دیگر نیز زخمی شدند.

در همین راستا، نیروهای حفاظت از جنوب لیبی وابسته به دولت توافق ملی این کشور نیز از تسلط بر پایگاه هوایی تمنهنت واقع در 30 کیلومتری شهر سبها خبر دادند.

بر اساس این گزارش، عملیات مذکور در چارچوب عملیات آتشفشان خشم و به دستور فایز السراج، نخست وزیر دولت توافق ملی لیبی برای مقابله با نیروهای حفتر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نیروهای حفتر درباره مشارکت یک کشور ناشناس در عملیات طرابلس

افشاگری نیروهای حفتر درباره مشارکت یک کشور ناشناس در عملیات طرابلس