مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 07:302019-04-19اقتصادي

چند درصد تاکسی های کشور دوگانه سوزند؟


مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه بیش از 95درصد تاکسی های کشور دو گانه سوز هستند گفت: در حال حاضر کمتر از 5 درصد تاکسی ها یعنی حدود 10 هزار تاکسی گاز سوز نیستند که آنها هم فرسوده اند و در صورت نوسازی از طرف کارخانه دوگانه سوز می شوند.

- مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه استفاده از سوخت سی ان جی در کشور ما یک راهبرد است زیرا منابع زیادی در حوزه سوخت سی ان جی در کشور وجود دارد، گفت: ممکن است علت اینکه کشورهای دیگر از سوخت CNG استفاده نمی کنند، کمبود منابع لازم در این زمینه باشد.

وی ادامه داد: بخش CNG کشور مجموعه ای است که رسالت افزایش مصرف سوخت سی ان جی در کشور را نسبت به سوخت های مایع دارد تا بدین وسیله تعداد ناوگان دوگانه سوز افزایش یابد.

همچنین در حال حاضر در حوزه تاکسیرانی بیش از 95 درصد از ناوگان یا به عبارت دیگر حدود 304 هزار دستگاه تاکسی تماماً دوگانه سوز هستند و بیشتر این تاکسی ها در خود کارخانه دوگانه سوز شده اند و قطعاً استانداردهای لازم را از سازمان استاندارد کسب کرده اند اما اگر دوگانه سوز شدن در چارچوبی غیر از چارچوب مورد تایید استاندارد باشد، این موضوع خطر ساز خواهد بود.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور اضافه کرد: در ناوگان حمل و نقل عمومی دوگانه سوز، احتمال دارد برخی از مخازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد تاکسی های کشور دوگانه سوزند؟

چند درصد تاکسی های کشور دوگانه سوزند؟