مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 06:312019-04-19پزشكي

از تعویق کنکور ارشد تا افزایش مطالبات برای تعویق کنکور سراسری


خبر تعویق کنکور کارشناسی ارشد هفته گذشته اعلام شد، این در حالی است که مطالبه داوطلبان مناطق سیل زده برای تعویق کنکور سراسری نیز رو به افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور در هفته گذشته طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کنکور کارشناسی ارشد 23 و 24 خردادماه برگزار می شود، همچنین زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1398 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روزهای 30 و 31 خرداد 1398 به روز های 27 و 28 تیر 1398 تغییر می یابد.

این تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد به دلیل همراهی با داوطلبان مناطق سیل زده کشورمان بود و این در حالی است که مطالبه داوطلبان مناطق سیل زده برای تعویق کنکور سراسری نیز رو به افزایش است.

* نتایج اولیه آزمون دکتری منتشر شد همچنین در هفته گذشته، نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1398  بر روی سایت سازمان سنجش  آموزش کشور به نشانی  www.

sanjesh.

org  قرار گرفت.

براین اساس داوطلبان این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه خود مطلع شده و در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن، پس از مطالعه اطلاعیه ای که به همراه کارنامه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، برای انتخاب رشته اقدام و فرم انتخاب رشته اینترنتی را پر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعویق کنکور ارشد تا افزایش مطالبات برای تعویق کنکور سراسری

از تعویق کنکور ارشد تا افزایش مطالبات برای تعویق کنکور سراسری