مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 فروردین 1398 ساعت 05:402019-04-19ورزشي

کمانداران معلول اعزامی به جهانی هلند مشخص شدند


رییس انجمن تیروکمان معلولان از اعزام 10 کماندار معلول به مسابقات جهانی هلند خبر داد و گفت: هرچند همانند کمانداران سالم برای شرکت در جهانی هلند از مسابقات برون مرزی برخوردار نیستیم اما سعی می کنیم بهترین عملکرد را در جهانی هلند داشته باشیم.

- مجید کهتری در گفت وگو با ایسنا، از اعزام 10 کماندار معلول به مسابقات جهانی هلند خبر داد و افزود: طی 3 اردوی آمادگی که در سال گذشته و امسال داشتیم و براساس رکوردگیری به عمل آمده 10 کماندار زن و مرد را در رشته ریکرو و کامپوند برای مسابقات جهانی هلند گزینش کردیم که این کمانداران از 10 اردیبهشت وارد اردوی آمادگی در کارخانه الیاف شهریار می شوند و این اردو تا 21 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای کمانداران معلول نیز اردوی برون مرزی در گوانگجوی چین پیش بینی شده و در شانگهای چین حضور خواهید داشت یا خیر؟ گفت: متأسفانه برای کمانداران معلول هیچ اردوی برون مرزی و یا مسابقه تدارکاتی در خارج از کشور پیش بینی نشده و تا زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی هلند 3 اردوی داخلی برگزار خواهیم کرد.

رییس انجمن تیروکمان معلولان همچنین از اعزام زهرا نعمتی همراه کمانداران سالم به اردوی برون مرزی گوانگجو و همچنین جام جهانی شانگهای چین خبر داد و افزود: زهرا نعمتی تنها کماندار معلولی است که چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمانداران معلول اعزامی به جهانی هلند مشخص شدند

کمانداران معلول اعزامی به جهانی هلند مشخص شدند