مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 21:362019-04-18اقتصادي

تاکید سوییس به گشایش مجدد کانال بانکی با ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی امروز در پست اینستاگرامی خود نوشت: بنا در خواست سفرای سوییس و ترکیه جداگانه با آن ها دیدار کردم، - عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی امروز در پست اینستاگرامی خود نوشت: سفیر سوییس آمادگی کشورش را به گشایش مجدد کانال بانکی بین ایران و سوییس اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی امروز در پست اینستاگرامی خود نوشت: بنا در خواست سفرای سوییس و ترکیه جداگانه با آن ها دیدار کردم، سفیر سوییس آمادگی کشورش را برای گشایش مجدد کانال بانکی بین ایران و سوییس تأکید کرد.

به ایشان گفتم راه اندازی کانال بانکی بین دو کشور برای توسعه تجارت پس از چند سال وقفه مورد حمایت ما است و باید بدون توجه به فشار های آمریکا، براساس منافع دو کشور همکاری های تجاری و پولی را گسترش دهیم.

رییس کل بانک مرکزی همچنین در ادامه این پست اینستاگرامی آورده است، در دیدار با سفیر ترکیه بر نارضایتی تجار و بانک های ایرانی از نحوه همکاری بانک های آن کشور اشاره و خواستار تسهیل روابط بانکی دو کشور بر مبنای توافق رؤسای جمهور دو کشور شدند.

وی ادامه می دهد؛ ایران و ترکیه هدف حجم تجاری 30 میلیارد دلاری را در برنامه خود دارند و این امر نیازمند روانسازی عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سوییس به گشایش مجدد کانال بانکی با ایران

تاکید سوییس به گشایش مجدد کانال بانکی با ایران