مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 19:562019-04-18سياسي

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری هفته کارگر در مهریز برگزار شد


جلسه ستاد هماهنگی هفته کارگر با حضور کارفرمایان و روسای اتحادیه ها و تولیدکننده های شهرستان در محل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در مهریز، جلسه ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های هفته کارگر پیش از ظهر امروز، با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شرکت کیمیا دارو، نماینده کارفرمایان مهریز، نماینده اداره تأمین اجتماعی مهریز، مسئول توان بخشی و کاریابی مهرنگار، فرمانده بسیج کارگری، نماینده شهرداری، رییس فنی و حرفه ای شهرستان مهریز و چند تن از خبرنگاران شهرستان برگزار شد.

در این نشست، حاضران در خصوص برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته کارگر به تبادل نظر پرداختند و عناوینی چون رایگان کردن خدمات دولتی و نیم بها کردن بخش خصوصی نهادهای زیرمجموعه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارگران و خانواده آن ها و معرفی شاخص های انتخاب کارگر نمونه ازجمله مسائلی بود که در این نشست مطرح شد.

همچنین دهقانی زاده، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهریز بابیان ضرورت برگزاری کارگاه های آموزشی برای کارگران گفت: بحث فرهنگ کار، اشتغال زایی اینترنتی، فرهنگ سازی برای مراقبت های شخصی و محیطی، تعهدپذیری نسبت به کار و مسئولیت پذیری و نحوه برخورد با کنش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری هفته کارگر در مهریز برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی برگزاری هفته کارگر در مهریز برگزار شد