مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 18:062019-04-18بين الملل

حضور مشترک خلبانان اماراتی و صهیونیست در رزمایش یونان


رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که خلبان های اماراتی اخیرا با خلبان های صهیونیست در یک رزمایش هوایی شرکت و از تجربیات یکدیگر استفاده کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رژیم صهیونیستی از مشارکت خلبان های امارات عربی متحده با خلبان های این رژیم در یک رزمایش هوایی مشترک خبر دادند.

روزنامه القدس العربی پنجشنبه (29 فروردین) به نقل از کانال تلویزیونی رژیم صهیونیستی نوشت که اخیرا دو خلبان اماراتی در کنار خلبان های صهیونیست در رزمایش هوایی یونان شرکت کرده اند.

یکی از افسران صهیونیست شرکت کننده در این رزمایش دیدار با خلبان های اماراتی را تأیید کرده و خوش و بش با آن ها خبر داده است.

نیر دبوری خبرنگار نظامی کانال مذکور در این باره گفت که رزمایش هوایی یونان هشتم و 12 آوریل با مشارکت خلبان های یونانی، آمریکایی، ایتالیایی، قبرسی و اسراییلی و اماراتی برگزار شده است.

بر اساس این گزارش، نظامیانی از تیپ ارتباطات 533 ارتش رژیم صهیونیستی با هدف تأمین فناوری هیأت های فنی و کارکنان تکنسینِ مسئولِ تحویل هواپیما و تعامل با آن در میدان، در این رزمایش نیز حضور داشتند.

رسانه های رژیم صهیونیستی می گویند این اولین بار نیست که خلبان های اماراتی و صهیونیست دوشادوش هم در رزمایش مشارکت می کنند بلکه پیشتر در ماه مارس 2018


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مشترک خلبانان اماراتی و صهیونیست در رزمایش یونان

حضور مشترک خلبانان اماراتی و صهیونیست در رزمایش یونان