مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 فروردین 1398 ساعت 08:362019-04-18دانش

بیش از 38 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور مشغول تحصیل هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،عبدالحمید علیزاده مدیرکل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ظهر در افتتاح مرکز آموزشی زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه حکیم سبزواری گفت: - مدیرکل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم گفت: برای تحصیل در دانشگاه های ایران از دور دست ترین کشور های دنیا متقاضی داریم و هم اکنون دانشجویانی از 100 ملیت در داشنگاه های ما مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،عبدالحمید علیزاده مدیرکل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ظهر در افتتاح مرکز آموزشی زبان فارسی به غیرفارسی زبانان دانشگاه حکیم سبزواری گفت: در مسیر جذب دانشجویان خارجی دو هدف عمده را دنبال می کنیم که تربیت سفیران و نمایندگان فرهنگی کشور ما و شکوفایی اقتصاد آموزش عالی در دستور کار قرار دارد.

علیزاده افزود: با پتانسیل و سرمایه های دانشگاه حکیم سبزواری باید بتوانیم تعداد قابل توجهی از دانشجویان غیرایرانی را در این دانشگاه جذب کنیم و هم اکنون بیش از 200 دانشجوی خارجی در دانشگاه حکیم سبزواری مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه حکیم سبزواری نسبت به مجموع 8 هزار و 500 دانشجوی این دانشگاه تعداد دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 38 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور مشغول تحصیل هستند

بیش از 38 هزار دانشجوی خارجی در دانشگاه های کشور مشغول تحصیل هستند