مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 فروردین 1398 ساعت 23:462019-04-17سياسي

پیام استاندار تهران به مناسبت نکوداشت روز ارتش


محسنی بندپی به مناسبت 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیام تبریک صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران، به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام، بدین شرح است؛   بسم الله الرحمن‎ الرحیم مزین شدن روز 29 فروردین ماه در تقویم کشورمان به نام پراعتلای ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، همواره یادآور حماسه، بصیرت، جانفشانی و میهن پرستی مردانی است که دل در گرو اسلام رحمانی داشته و با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت، هر گزند، توطئه و خصمی را از سوی دشمنان کوردل این مرز و بوم به دور نگاه داشته اند.

مردم فهیم ایران، مجاهدت های بی بدیل غیورمردان ارتش در پاسداشت از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و حراست و صیانت از خاک پرگهر میهن عزیز را در لوح اذهان خود مانا کرده و از خودگذشتگی های این قهرمانان را در یاری رسانی به هم وطنان در حوادث تلخ سیل اخیر، به سان بزنگاه های تاریخی گذشته از یاد نخواهند برد.

همان گونه که مقام معظم فرماندهی کل قوا در بیانات خود مورد تاکید قرار دادند، دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی ها بود و بدون تردید، توطئه های استکبار جهانی، زین پس نیز با وفاق، انسجام و همدلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام استاندار تهران به مناسبت نکوداشت روز ارتش

پیام استاندار تهران به مناسبت نکوداشت روز ارتش