مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 17:202019-04-15بين الملل

آمریکا به طور رسمی سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داد


در پی اقدام خصمانه علیه ایران، واشنگتن در اقدامی غیرقانونی به طور رسمی نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست گروه های تروریستی خود قرار داد.

- آمریکا به طور رسمی " سپاه پاسداران " را در لیست گروه های تروریستی قرار داد در پی اقدام خصمانه علیه ایران، واشنگتن در اقدامی غیرقانونی به طور رسمی نام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست گروه های تروریستی خود قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رویترز، ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه در اطلاعیه ای که در فدرال رجیستر (روزنامه رسمی دولت فدرال آمریکا) درج کرده، نیروهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را در لیست گروه های تروریستی این کشور قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا هفته گذشته به طور غیررسمی اعلام کرد که نام سپاه پاسداران ایران را در فهرست سازمان های تروریستی قرار می دهد تا اعمال فشار حداکثری بر ایران را افزایش دهد.

این اولین باری است که آمریکا یک نهاد دولتی خارجی را به طور رسمی تروریستی قلمداد می کند.

اقدام غیر قانونی دولت آمریکا در آستانه روز پاسدار برای قرار دادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی در حالی انجام شده که مسئولان کشورمان از جمله محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه و مقامات نظامی کشورمان نسبت به عواقب چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به طور رسمی سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داد

آمریکا به طور رسمی سپاه پاسداران را در لیست گروه های تروریستی قرار داد