مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 فروردین 1398 ساعت 11:012019-04-15سياسي

لاریجانی: شیطنت آمریکا باعث ایجاد وفاق در کشور شد


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روان سازی فعالیت های اقتصادی و جلوگیری از فساد نیازمند راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است، گفت: در جلسه سران قوا روی این موضوع تأکید شد و لازم است این شبکه با مدیریت و هماهنگی با وزارت ارتباطات هرچه سریع تر راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی با معاونان پارلمانی وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور دیدار و گفت و گو کرد.

وفاق و همدلی به وجود آمده در کشور ارزشمند است لاریجانی در این دیدار ضمن تشکر از عملکرد معاونان پارلمانی در ارتباط با مجلس و برقراری ارتباط میان قوای مجریه و مقننه گفت: شیطنت آمریکایی ها باعث شد فضای وفاق و همدلی در کشور به وجود بیاید که ارزشمند است و در حالی که نیت دیگری داشتند، اما موفق به تحقق آن نشدند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نگاه داشتن وفاق و همدلی سرمایه ای برای تحقق آرمان های انقلاب است، عنوان کرد: معاونت پارلمانی دستگاه ها یکی از قسمت هایی است که این مهم را بر دوش دارد لذا موارد مد نظر نمایندگان را پیگیری کنید چرا که فشار روی آنها زیاد بوده و مشکلات مردم را منعکس می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: شیطنت آمریکا باعث ایجاد وفاق در کشور شد

لاریجانی: شیطنت آمریکا باعث ایجاد وفاق در کشور شد