مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 فروردین 1398 ساعت 09:312019-04-14سياسي

اسکوتر برقی در چند قدمی پایتخت/ تحقق رویای شهر «بیدود»


«بیدود» شدن تهران آرزویی محال است یا هدفی قابل دستیابی؟ «رضا باقری» و «غلامحسین قاسمی» دو کارآفرین جوان و خلاق - رییس و نایب رییس هیات مدیره «بیدود» - در گفتگویی صمیمانه به این پرسش پاسخ داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تهران شهری است که حتی  بهار آن هم خاکستری است و اگر به ندرت پروانه ای در گوشه و کنارش دیده شود و صدای چهچه بلبلی در کوچه هایش بپیچد، این تصویر و صدا در میان سیاهی دود و غرش گوشخراش موتورسیکلت ها و خودروها رنگ می بازد.

تغییر این شرایط و بیدود کردن تهران، همتی بلند و اراده ای آهنین می طلبد و مردانی که برای پاک کردن هوای شهر، شبانه روز پای از کار و تلاش پس نکشند.

این همت و اراده در دو نفر از جوانان توانمند این شهر؛ رضا باقری و غلامحسین قاسمی - رییس و نایب رییس هیات مدیره سامانه دوچرخه های اشتراکی هوشمند بیدود - تبلور پیدا کرده است.

آنها در عین جوانی با کوله باری از تجربه کارآفرینی، پا در راهی گذاشته اند که برای تهران – و در مرحله بعد دیگر کلان شهرها – آب و هوای پاک و سکوت و آرامش به دنبال دارد.

  به عنوان کارآفرینان تلاشگر، راه کودکی به جوانی را چطور طی کردید؟ باقری : من از حدود 10 – 11 سالگی کارهای گوناگونی انجام دادم و از هر کاری که شرافتمندانه بود با وجود سختی، رویگردان نبودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکوتر برقی در چند قدمی پایتخت/ تحقق رویای شهر «بیدود»

اسکوتر برقی در چند قدمی پایتخت/ تحقق رویای شهر «بیدود»