مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 فروردین 1398 ساعت 14:062019-04-11سياسي

دولت آمریکا از اقدامات خباثت آلود خود منتفع نخواهد شد / آحاد ملت پشتیبان سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث طبیعی هفته های اخیر گفت: سال جدید توأم شده با سیل ویرانگر در شمال، - رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی ها باید بدانند که همه نهادها و مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی از سپاه پاسداران حمایت می کنند و آمریکایی ها از این کارشان طرفی نخواهند بست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حوادث طبیعی هفته های اخیر گفت: سال جدید توأم شده با سیل ویرانگر در شمال، غرب و جنوب کشور و عده ای از هموطنان عزیزمان در این واقعه جان باخته اند و عده ی کثیر دیگری خانه و کاشانه خود را از دست داده اند و آسیب های فراوانی را متحمل شده اند.

وی افزود: البته این بلایای طبیعی همه جا و همیشه هست، اما مهم آن است که مسائل در یک نگاه الهی و توحیدی، اسباب تربیت نفوس، هم برای اجتماع و هم برای کسانی است که مسئولیت دارند.

ما دیدیم که چگونه همه ی مردم در صحنه کمک رسانی به آسیب دیدگان حاضر شدند و نهاد هایی هم که در این حوزه وظیفه ای نداشتند، خودشان را برای برطرف کردن مشکلات مردم موظف دیدند و به یاری هموطنان سیل زده شتافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا از اقدامات خباثت آلود خود منتفع نخواهد شد / آحاد ملت پشتیبان سپاه

دولت آمریکا از اقدامات خباثت آلود خود منتفع نخواهد شد / آحاد ملت پشتیبان سپاه