مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 16:162019-04-10سياسي

دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی گروه های تروریستی در جهان بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پی قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی در حمایت از این سازمان مردمی، - فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پی قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی در حمایت از این سازمان مردمی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در پی قرار گرفتن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی در حمایت از این سازمان مردمی، بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برخلاف آمریکا و متحدان منطقه ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش موثری در نابودی حاکمیت گروه های تروریستی در عراق و سوریه ایفا نموده است.

این نهاد انقلابی سرافراز، امروز عزیزتر و پرتوان تر از هر زمان دیگری رویاهای دست نیافتنی مستکبرین آمریکایی و حامیان آنها را آشفته ساخته و با رهبری هوشمندانه فرمانده کل قوا حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها را خنثی و بی اثر خواهد نمود.

برای جهانیان روشن است که در طول تاریخ معاصر، دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی و پشتیبان گروه های تروریستی در جهان و منطقه غرب آسیا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی گروه های تروریستی در جهان بوده است

دولت آمریکا همواره بزرگترین حامی گروه های تروریستی در جهان بوده است