مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 18:462019-03-27سياسي

دانشجویان اراکی در قالب گروه های جهادی برای بازسازی مناطق سیل زده اعزام می شوند


محمدرضا مرادی، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده وجود ندارد، - عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک از فراخوان این تشکل دانشجویی برای ثبت نام از دانشجویان برای حضور در مناطق سیل زده پس از تخلیه آب از شهر ها خبر داد.

محمدرضا مرادی، عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده وجود ندارد، با اعضای شورای بسیج دانشگاه تصمیم گرفتیم در حال حاضر از داوطلبان حضور در این مناطق ثبت نام کنیم.

مرادی گفت: آمادگی این دانشجویان را به ناحیه بسیج دانشجویی اعلام می کنیم که در صورت اعلام نیاز، برای اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده مشکلی نداشته باشیم.

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک افزود: طی دو ساعت اولی که فراخوان ثبت نام داوطلبان را اطلاع رسانی کردیم حدود 15 تا 20 نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه اعزام گروه های جهادی پس از خروج آب از شهر ها و آغاز سازندگی، صورت خواهد گرفت، افزود: اعزام ها از طریق ناحیه بسیج دانشجویی استان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان اراکی در قالب گروه های جهادی برای بازسازی مناطق سیل زده اعزام می شوند

دانشجویان اراکی در قالب گروه های جهادی برای بازسازی مناطق سیل زده اعزام می شوند