مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 فروردین 1398 ساعت 01:102019-03-26حوادث

اخبار تکمیلی درباره واژگونی یک قایق در گمیشان


یک فروند قایق حین پیاده کردن تعدادی از شهروندان گمیشانی واژگون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد 15 نفر از سرنشینان این قایق پیدا و به مراکز درمانی منتقل شده اند، ساعاتی بعد از وقوع حادثه، سازمان اورژانس کل کشور اعلام کرد که یک نفر دیگر از کسانی که مفقود شده بود، با داشتن علائم حیاتی، به مرکز درمانی منتقل شد و در مجموع 19 نفر پیدا شده اند.

طبق اعلام اورژانس، احتمالاً 5 نفر همچنان مفقود هستند؛ اما سازمان امداد و نجات هلال احمد در این باره آمار یک کشته و دو مفقود در حادثه واژگونی قایق در گمیشان را اعلام کرده است.

امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد: در پی واژگونی قایقی در گمیشان - ناردانلی به قره کیله، منطقه تپه نقره ای در ساعت 22:00 سه شنبه (6 فروردین) 21 نفر از حادثه متأثر شدند، 18 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند، یک نفر فوتی کشف شد و دو نفر همچنان مفقود هستند.

عملیات برای یافتن دیگر سرنشین ها همچنان ادامه دارد.

به گفته معاون روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، این افراد برای ایجاد سیل بند به گمیشان عزیمت می کردند و زن و بچه همراه آنها نبوده است.

فرماندار گمیشان نیز در این باره گفته بود: تعدادی از افرادی که در حال کمک به دیواره سازی اطراف کانال گمیشان برای جلوگیری از نفوذ آب بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار تکمیلی درباره واژگونی یک قایق در گمیشان

اخبار تکمیلی درباره واژگونی یک قایق در گمیشان