مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 فروردین 1398 ساعت 16:152019-03-26پزشكي

آماده باش علوم پزشکی کردستان جهت مقابله با بحران احتمالی


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به وقوع سیل در برخی از استان های کشور و احتمال وقوع این پدیده در استان، گفت: بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان از قبیل مراکز بهداشتی، - درمانی، بیمارستانها، اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث در حال آماده باش کامل جهت ارائه خدمات سلامت به مردم قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه کردستان، هومن قصری ضمن اعلام این خبر، اظهارکرد: برابر اعلام مقام عالی وزارت و دستور رییس دانشگاه، بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی کردستان از قبیل مراکز بهداشتی، درمانی، بیمارستانها، پایگاه های اورژانس های پیش بیمارستانی شامل جاده ای، شهری و روستایی، هوایی، امداد کوهستان و موتورلانس با بهره گیری از تجهیزات کافی در حال آماده باش کامل جهت ارائه خدمات سلامت به مردم قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه، تیم های واکنش سریع دانشگاه تشکیل و در حال آماده باش قرار دارند، افزود: وضعیت بحران در حوزه سلامت توسط EOC پایش شده و ستاد مدیریت بحران دانشگاه ضمن بررسی و تدوین سناریوهای مختلف وقوع حوادث احتمالی و نحوه خدمت رسانی صحیح، در حال نظارت و رصد واحدهای شهرستانی و ستادی است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با اشاره به اینکه راهکارهای ارتقای آمادگی در جهت مقابله با سیل، آبگرفتگی، بروز حواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش علوم پزشکی کردستان جهت مقابله با بحران احتمالی

آماده باش علوم پزشکی کردستان جهت مقابله با بحران احتمالی